onsdag 25 mars 2009

Min blogg är så ful :)

Idag har det fanimej varit en bra dag :) Började med möte på jobbet då vi bestämde att byta mötesdag, kanonbra så att jag kan gå på mattelektionerna på onsdagar! Plus att det visade sig att jag skulle på nåt grejs med jobbet på fredag och gnällde lite om att jag jobbar så mycket så Mette gav mig ledigt idag! Skitgött!

Åkte te stan och hämta Regina sen drog vi och shoppade, köpte massa bra grejor:
1. Svart klänning, skjortaktig.
2. Mönstrad klänning, kanonfin!
3. Svarta typ glansiga byxor, korta.
4. Gråa typ jeans.
5. Gardiner och gradinstång.
6. Hmmmm massa annan ikeaskit, orkar nog inte lista riktigt allt ändå :P

Va ute i flera timmar så vi drog en pizza när vi kom hem te Grums och ja blev så slö att jag somna på soffan hemma hos Regina, det gjorde hon också för den delen :P Sen blev det till affärn och köpa hårfärg som vi åkte hem till mig och la i, mörkare på mig och ljusare på henne, perfa! Plus att vi grejade lite i lägenheten också, jag är fortfarande hoppfull att det ska bli bra här till slut :)

Imorrn ska jag tvätta, ha lunchmöte med Fröding samt regionsmöte på jobbet plus lite andra grejer, borde egentligen jobba eftersom Maria är sjuk men jag kände att jag har så mycket annat att göra så jag sa nej så jag hoppas att de löser sig, får väl hoppa in ändå i absolut värsta fall.

Hade tänkt dra till Matti nu men klockan blev så mycke, ska ta och betala lite räkningar och fixa en sammanställning på instuderingsfrågor till 2 klasser sen försöka greja lite till och sen får det nog bli natta!

Får hoppas på fint väder framöver nu! Så trött på kyla!

1 kommentar: