fredag 27 mars 2009

Snurrig

Fanimej va slö jag har varit på senaste! Huvudvärk och snurrig i kolan har varit nyckelord dom senaste dagarna. Fick lägga mig en sväng förut för ja trodde tusan att ja skulle svimma. Hehe gnällig jag är :P

Va på jobbet idag på möte med Eva som gick bra, blev dock kvar nån timme extra för att luncha med Mette och Mia, lika trevligt som vanligt :)

Har förutom det grejat i lägenheten och tvättat (och vilat då :P) och de börjar sakta men säkert bli bra, fått undan en hel del men det är massvis kvar, har en känsla av att det är lite grått och tråkigt här så jag måste försöka få in lite färg så småningom :)

Ska greja lite mer sen kommer Regina hit ikväll så ska vi väl typ ta nån öl, hade ju tänkt gå ut egentligen men skippar de på grund av vädret, men de blir sköj ändå :)

Det är alltid tusen smileys i min blogg, de måste betyda att jag är världens gladaste! :) :) :)

1 kommentar: