onsdag 4 mars 2009

Listnörd!

Tio första.

1. Första bästa kompis:
Emelie Philipsson när jag var plutt och bodde i skruvstad.

2. Första bil:
Toyota Corolla som jag fick av pappa, världens bästa bil!

3. Första kärlek:
Borde ju vart familjen man kände kärlek till allra först!

4. Första husdjur: Hade ju massvis med husdjur när jag var liten men första egna var nog en kanin.

5. Första semester: Väldigt svårt att minnas men gissar på Skara Sommarland eller nåt sånt typiskt.

6. Första jobb: Reklamutdelare åt SDR (Som mamma och pappa fick göra under uppsägningstiden för det var sååå tråkigt)

7. Första köpta skiva: En singel med Madonna, en cover givetvis, "Bye bye Miss American... vad den nu heter.

8. Första riktiga kärlek: Robban.

9. Första piercing: Läppen.

10. Första konsert: Tror att det var Jumper på mariebergsskogen, som var förband åt Magnus Uggla :P


Nio senaste.

1. Alkoholdrycken: Några öl efter jobbet i lördags med Angelika och Regina.

2. Filmen du såg: "Ben Buttons historia" eller nåt liknande heter den.

3. Ringda telefonsamtal: Brorsan.

4. Bubbelbadet: Måste ha vart väldigt många år sedan för det minns jag inte.

5. Spelade cd: En mixskiva som Marie gjort.

6. Kyss: Hehe, ja, jag har nog jobbat för mycket på senaste för det minns jag inte heller :P

7. Gången du grät: Hm, när morfar dog, 7 februari.

8. Måltiden: Käka lasagne hos Patrik och Matti förut.

9. Skratt: Gud ja skrattar ju nästan jämt!


Åtta har du någonsin:

1. Dejtat en av dina bästa kompisar: Jupp.

2. Blivit arresterad: Nix.

3. Blivit kär vid första ögonkastet: Nej inte kär men kanske nyfiken.

4. Fastnat med blicken i någons urringning: Min egen kanske :P Hehe jo men det har jag nog nån gång.

5. Sagt att du älskar någon utan att mena det: Tyvärr, men jag trodde när jag sa det att jag gjorde det. Inte lätt att veta vad man kände när man var tonåring ;)

6. Haft ett one night stand: Ja, något riktigt bra? Nej.

7. Busringt till någon: Ja

8. Trillat omkull så någon ser dig: Händer mig ofta och jag tycker att det är lika roligt varje gång :)



Sju ja eller nej.

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar: Ja.
2. Kysst någon av samma kön: Ja.
3. Haft sex med fler än fem personer: Inte på samma gång! :P
4. Testat droger: Nej.
5. Sökt till en dokusåpa: Nej.
6. Gjort något olagligt: Ja.
7. Spelat ett instrument: Ja, hellre än bra brukar man säga va?


Sex saker jag gjort idag:
1. Hjälpt till att kastrera en katt (jag höll bara i katten så veterinären kom åt men det räknas!)
2. Tvättat.
3. Vart till tippen med skräp.
4. Varit på kalas hos syster som fyller 25 idag!
5. INTE jobbat =)
6. Tjötat i telefon.


Fem favoritsaker utan inbördes ordning:
1. Datorn
2. Bilen
3. Mobilen
4. Visakortet
5. Cola


Fyra personer du kan berätta allt för (utan inbördes ordning):
1. Fredda
2. Kusin
3. Syrran
4. Lillbrorsan


Tre val:
1.Blått eller rött: Rött
2.Sommar eller vinter: Sommar
3.Choklad eller chips: Alla borde veta att det är helt omöjligt att välja!


Två saker att göra innan du dör:
1. Bilda familj
2. Ha ett riktigt bra jobb jag trivs med (trivs ju nu också men)


En sak du ångrar:
1. Man ska inte hålla på och ångra saker, nåt jag dock skulle ångra är om jag slösade bort min tid på att komma på nåt jag ångrar så att jag kan skriva det här :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar