torsdag 12 mars 2009

Gjort om :)

Det här med att fixa med färger och skit är nog inte jag så bra på men det blev bättre än svart i alla fall :) Får väl ändra igen när jag tröttnar :)

Idag har jag grejar med flytten, vart i lägenheten flera gånger och bara kollat mig omkring, tror jag kommer trivas riktigt bra där och jag hoppas jag lyckas få ordning så det blir hemtrevligt :) Syrran var snäll och följde med mig till IKEA så jag fick kolla vad jag skulle köpa för nåt, fick ju inte med oss så mycket hem då det mesta behöver tas i kärra så det får bli imorrn. Är väldigt glad att jag har så många snälla kompisar som ställer upp och hjälper mig så mycket! Och syskon också för den delen :) Synd bara att jag jobbar i helgen, hade ju varit roligt att kunna pyssla iordning då men jag antar att det egentligen inte är så bråttom, men helst så vill man ju göra allt på en och samma gång av någon anledning :) Jag och Susanne köpte även ett varsitt clementinträd, det är hemtrevliga grejor det! Ska bli roligt att se vem av oss som lyckas ta död på det först :D

Nej ska packa iordning lite badrumssaker nu sen får det nog bli natta för mig också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar