onsdag 11 mars 2009

För fort

Dagarna går så sjukt fort tycker jag. Har jobbat closing sen i lördags så det hände inte mycket i helgen. Var med Kusin och Arron i fredags och hjälpte till med Rockkarusellen, det var skoj :) Träffade även en gammal arbetskamrat på ett par glas vin senare på kvällen, eller natten ska man väl säga, men det var trevligt :)

Söndagen innan jobbet träffade jag Tessan och Sandra och Jeremy som var i Grums och hälsade på :) Var och käkade på GrumsPizzerian (jättegod mat för övrigt). Det var roligt att ses alla tre, tycker inte att det var så längesen sist vi var samlade på samma pizzeria men det var väl typ innan Sandra flyttade till Götelabörg tror jag så det va nog ett tag sen ändå :P Och det märks på vad man pratar om också, i söndags avhandlade vi ämnen som facket, olika skolor och avsaknaden på kvalite på dessa. Var som sagt jätteroligt att ses och jag hoppas inte att det dröjer så länge till nästa gång =) Matheo fyller ju snart år så det är nog dags för ett besök till dom i Göteborg snart, bara man kan se till att vara ledig samtidigt som Sandra och Christian nån gång så :P

Ledig torsdag och fredag denna veckan så dom dagarna får gå till att försöka ordna med flytten, är ju typ en vecka kvar nu, vet inte exakt när jag får nycklarna men jag har iaf tänkt att flytta in nästa onsdag eftersom jag har väldigt dåligt med tid innan dess. Massa saker jag måste köpa typ som tv, soffa, soffbord, tv-bänk, köksbord med stolar, kanske en byrå och en spegel och nån mindre byrå till badrummet kanske. Ja, jag har som sagt inte planerat så långt än så det får väl bli lite som det blir :) Har inte så sjukt mycket som ska packas iaf så det kommer nog gå relativt fort, blir väl lite värre att få upp alla saker om jag inte kommer på snart vad jag ska ha för möbler :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar