onsdag 18 februari 2009

Johnny Cash

Det går en dokumentär just nu på tvåan om Johnny Cash, har tyvärr redan missat halva, hoppas den går i repris snart så jag kan se första halvan :) Jag gillar verkligen hans musik, visst han har gjort jävligt mycket skräp också men de låtar han gjort som är bra är riktigt bra! Om jag bara fick välja en artist att lyssna på resten av livet så skulle det alltså vara han :) Filmen om honom är ju också bra men det är ju ändå bara skådespelare liksom, får nog ta och kolla på den imorrn.

Annars idag så har jag ju varit på begravning, det var fint. Finns ju inte så mycke att skriva om det egentligen, det är ju som det är liksom.

Var även och köpte flyttlådor så nu ska de väl hända grejor framöver, tror inte jag har så mycket att packa så det ska nog gå fort tänker jag. Tog en även en sväng förbi banken, dom är att bra hjälpsamma på Swedbank måste jag säga :)

Efter det har jag bara varit hemma hos kusinerna och slappat, vart riktigt riktigt gött nu att inte gjort så mycket på två dar, behövde vilan känner jag :)

Så det blir jobb imorrn, inte så dumt det heller :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar