måndag 16 februari 2009

Fort!

Fan va fort denna helgen sprang iväg då! Jobbade igår och slog försäljningsrekord :) Mycho roligt tycker jag! Ledig idag egentligen men hoppade in extra så jag var otroligt trött när jag kom hem förut så det råkade bli en tupplur på soffan :P Mattikusinen kom precis när jag skulle somna till, han lånade min rakmaskin så nu rök hans skägg äntligen :) Han såg typ sju år yngre ut :P så jag råkade somna när han var här, men han e ju rätt van :p

Pratade med Linda-Marie förut :) Som klagade att hon bara vet vad jag har för mig om dagarna genom att läsa här (du borde bli ärad nu att du omnäms här:P ) så vi bestämde att jag skulle komma till henne imorrn och hälsa på, har ju inte sett hennes lägenhet sen hon flyttade in så det ska bli kul :)

Ska även med mamma och lämna bort lite av morfars grejor imorrn, sen på onsdag är det begravning. Jag kan inte säga att det känns särskilt bra att han är borta, men det känns bra att tänka på att han är med mormor igen :) Dom hade ju ändå varit gifta i 44 år när hon gick bort, så jag hoppas verkligen att det finns nån form av liv efter detta så att dom träffas igen nu :)

Håller just nu på och tvättar och röjer undan här hemma, tänkte även börja packa under veckan tänkte jag, är ju fortfarande ett tag kvar innan jag flyttar men samma dag som det är tänkt att jag ska flytta in så börjar ju vicket på Åsfjärden så det blir lite dubbeljobb nån vecka där så det kan ju va skönt att ha så mycket som möjligt iordning tills dess!

Nog bäst att fixa lite till så ska jag åka ner till snälla broder som ska ta en titt på min bil, nåt vajsing med växellådan, undrar om min bil nånsin ska sluta krångla!

1 kommentar:

  1. Jaha, så du ska vara lärarvikarie t.o.m. Häftigt =) Du är duktig du. Allt bra annars?

    Och tack för gratulationen =) Jag går in i vecka 15 nu i dagarna om jag inte är helt virrig :P

    SvaraRadera