fredag 13 februari 2009

Ledig!

Japp idag är jag äntligen ledig :) Hade vart gött med sovmorgon idag men lovat Patrik och Mattias att följa med till stan så jag gick upp i god tid oh duscha, käka frulle och allt det där så jag ringde Matti när jag var klar, då hade Patrik inte ens gått upp än så det lär ju dröja en stund till innan vi kommer iväg :p

Inte gjort alls mycket på senaste, bara jobbat och jobbat känns det som, inte för att jag har nåt emot det men ändå :P Ska snart även vara vikarie på Åsfjärden i en och en halv vecka, kul med lite variation =)

Borde egentligen plocka lite här hemma nu eftersom det kommer kära arbetskamrater hit ikväll, ska ha möte på jobbet och sen gå ut och ta några öl så vi skulle köra förfest här men som de känns nu så får dom stå ut med att det inte är pedantiskt plockat :P

1 kommentar:

  1. Aha, vad spännande. Vad ska du göra på Åsfjärden då? Ska du vara i köket eller?

    SvaraRadera