fredag 20 februari 2009

Härlig promenad

Vaknade för sent imorse, tänkte komma upp i tid egentligen så att jag vänder om dygnet eftersom jag börjar jobba redan sju imorrn, sju! Det är ju galet ;) Är så van att jobba kvällar så vi får väl se hur det går att jobba dag... Hehe mamma har i alla fall lovat att ringa och väcka mig :)

Direkt jag gick upp så skicka sms till Matti att det var dags för promenad så vi var ute och traskade en timme ungefär, var riktigt gött, sen åkte vi också köpte pizza, lagom nyttigt sådär :)

Uhh börjar bli så trött, ska snart åka iväg och jobba ett par timmar, slutar redan nio och det är ju gött :) Ska nog dra iväg till Sunkan en sväng sen på inflyttningsfest :D Har dock inte köpt nån inflyttningspresent, jag suger :P Så nu ska jag fortsätta slappa innan det blir jobb :)

Hade min oannonserade skiftuppföljning igår också, det sista steget innan man blir verifierad arbetsledare, klarade den tyvärr inte... Fick 85% (man måste ha 75% och inga kritiska för att klara den) så jag klarade ju procenten men åkte dit på kritisk, men det var ju en jäkla bra en ändå fastän jag inte klarade den så jag är väl nöjd antar jag :) Men det vore ju gött om man kunde bli klar nån gång så jag kan börja koncentrera mig på andra saker som jag behöver jobba med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar