torsdag 9 december 2010

Egentligen

Jag vill ju egentligen inte ha en rosa blogg. Egentligen borde jag nog inte ha en blogg alls men sak samma! Kanske, kanske med lite ansträngning att jag kan få för mig att skriva nåt ibland ändå. T ex som att ännu en skolvecka är över, och det mina vänner är fantastiskt! Ett litet jobbpass på lördag bara annars så är jag faktiskt ledig! Det finns egentligen ganska mycket som jag skulle vilja skriva i min blogg, men det rör sig liksom om andra personer också och det känns inte helt okej att hålla på och skriva om andra sådär på nåt sätt.

MEN en sak som faktiskt bara rör mig är att jag har fått ett stipendium från en stiftelse i Grums, och det är ju faktiskt himla trevligt =)

1 kommentar:

  1. Åh, jag sökte den jag också :P
    men jag fick den inte (gymnnivå, räckte inte med en komvuxkurs!)

    GRATTIS :D

    SvaraRadera