onsdag 10 november 2010

Nattpigg igen!

Igår var jag ju så himlans glad att jag var ordentligt trött för en gångs skull. Idag mådde jag krassligt och gick hem tidigare från skolan och tog en tupplur på sisådär 2 timmar. Passande. Tänkte att det är ju väldans bra att vila när man inte känner sig helt kry så jag tog en tupplur till på kvällen, också väldigt passande för en som gärna sover på nätterna.

Efter mitt slöande så åkte vi i alla fall iväg till Camilla som fyller 26år. Alla utom Fredrik åt alldeles för mycket smörgåstårta och sen roade vi oss med att räkna ut kroppsvikt och BMI =) Extra taggad inför träningen imorrn!

Idag har det hänt 3 ytterst spännande saker
1. En visdomstand har börjat växa igen.
2. Det har snöat, en hel del faktiskt.
3. Vi fick vårt temaarbete utdelat, verkar plättlätt.

Har för övrigt jobbat på det här med att bli glad över små saker i vardagen, vilket jag tror kan hjälpa mig att komma över min vardagsfobi, så idag bestämde jag mig för att bli väldigt glad över att min kycklingsallad visade sig innehålla kidneybönor. Tro´t eller ej men det gjorde faktiskt dagen en aning bättre =)

2 kommentarer: