måndag 8 november 2010

Faktiskt helt slut!

Är så himlans skönt att komma hem och vara riktigt trött, då känns det som man gjort något vettigt av dagen! =) Kanske har med att göra att jag nästan inte sov nåt inatt också.

Har i alla fall haft skola 10-15 idag, började med en ny kurs idag nämligen funktionsnedsättningar. Jag vet ju att det är intressant, men det började liksom med att jag kom för sent eftersom det krånglade för mig när jag skulle skriva ut min hemtenta. Plus att föreläsaren pratade väldig finlandssvenska, mumlade ganska mycket och lät väldigt tät och ansträngd på något sätt. Och jag satt ju längst bak. Och hennes OH-bilder var pyttesmå så jag varken hörde eller såg så mycket, vilket ju kanske drog ner det hela lite.

Var bara hem och hämtade träningsväskan så drog det av till gymmet, har inte tränat på typ 3 veckor så det var riktigt skönt. Ganska mycket störande att omklädningsrummet var upptaget av pöjker när jag kom bara, så jag fick vänta på att ens kunna byta om.

Ska ägna resten av kvällen åt att försöka hålla mig vaken tills klockan är nog mycket så det känns okej att lägga sig =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar