måndag 26 april 2010

Sjuuuuuuuk

Jag har inte slutat blogga, jag har bara inte hunnit!

Har spenderat veckan med att plugga och plugga. Tenta i rättskunskap, dokumentation och kommunikation på torsdag. Och nu, nu har jag blivit jävligt förkyld så jag orkar inte göra ett skvatt! Började i fredags men trodde att det skulle släppa under helgen... det gjorde det inte! Hade ändå en mysig helg med lillen som också har varit sjuk, dock lite piggare nu i helgen så det va skönt.

Var i Grums i fredags och hämta grejor i mammas förråd så nu har vi gardinstänger på Kronoparken, inte illa! Va till sjukan och hälsa på pappa också som va inlagd igen, stackarn mår inte riktigt bra =/ Hade tänkt försöka hälsa på Jamie också eftersom jag va i Grums men det va ju inte nån bra idé när jag va sjuk.

Idag har vi haft seminarium som gick bra, tror att det var liksom ett sånt där som alla får godkänt på bara dom är med, men lite lärde jag mig allt också.

Har sovit ungefär sen jag kom från skolan, har vart riktigt gött. Hade tänkt tentaplugga i sängen ikväll men har glömt precis allt jag behöver för det hos Robban, inte så smart... Får åka och hämta det imorrn innan jag ska till skolan och plugga med Sandra, hoppas hoppas hoppas att jag blir bättre tills imorrn eftersom vi har bokat in hårdplugg mellan 10-20 både tisdag och onsdag!

Nej nu ska det försöka fixas lite käk med Mattias!

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni kryar på er allihop, både lillen, du och din pappa!

    (en mysig helg med lillen kan man för övrigt missförstå ganska lätt :P)

    SvaraRadera
  2. Hur jag än funderar så kan jag inte komma på hur man kan missförstå det så du får gärna tala om det :P

    SvaraRadera