onsdag 28 april 2010

Jag tänker lite såhär

Det verkar vara en och annan som läser min blogg och jag funderade på om det kanske fanns nåt snille som skulle kunna göra om den lite åt mig? Jag är varken intresserad, eller jo, jag är ju intresserad av att den ska va snyggare, eller motiverad, eller kunnig nog att göra det själv så kanske nån frivillig?

Tillbaka till vanligheten. Det blev mat med Mattias till slut igår, vi brottades ett tag med våra samveten innan vi båda kom fram till att vi kan komma på hur många maträtter som helst medan vi båda två vet hela tiden att det kommer sluta med sibylla. Och eftersom vi ändå skulle ut och åka så lyckades jag övertala mig själv att jag nog skulle orka med en sväng till Bergvik för att köpa gardiner. För vi behövde verkligen gardiner. Och vi hittade gardiner också. Kollade även efter en present till älsklingen som snart fyller år.

Men skitsamma det var inte det ja skulle komma fram till. När vi väl stod i kön till att köpa hamburgare så slog det mig att jag inte anmält mig till vår tenta som vi har på torsdag (för oinvigda så kan jag tala om att man måste anmäla sig en vecka innan för att få en plats). Fattar inte att jag lyckats glömma det, men är ändå lite imponerad att jag lyckades komma på att jag glömt bort det! Tänkte igår att jag skulle ringa vår kursadministratör så skulle allt ordna sig, hon ordnar alltid allt, men hon var inte där idag.

Var ändå rätt skönt för det släpper lite press, jag kan ju fortfarande ha en chans att få göra den, om jag går dit på torsdag och så är det t ex nån som bokat en plats som inte kommer. Då kanske jag får den platsen, men först får jag vänta i 40 min, men det gör inget.

Jag har även varit på vårdcentralen idag och tagit halsprov, jag var inte medicinsjuk, jag var bara väldigt förkyld. Så då åkte jag till skolan och pluggade som tusan (nästan i alla fall, man behöver ju inte plugga så sjukt mycket om man inte vet om man ska göra tentan eller inte).

Och nu på kvällen har vi städat här hemma inför tentafesten. Plus kollar på avatar, men jag kolla bara med ett öga och ett öra. Och nu är jag helt slut.

Så nu blir det sängen.

1 kommentar:

  1. jag kan hjälpa dig om du vill :)
    jag ska ta fram lite hemsidor så kan du se ifall du hittar något du tycker om!

    haffa mig på msn när du ser mig ;)

    SvaraRadera