onsdag 14 april 2010

Eftersom

Eftersom Linn är så duktig och kommenterar så kan jag tänka mig att skriva ett inlägg igen :)

Har inte känt mig lika konstig under veckan än så länge som jag har gjort tidigare, har nog börjat slappna av mer, det känns ganska gött :)

Var hos älsklingen igår och grillade för första gången i år, längtar tills det är så varmt ute att man kan sitta utomhus när man äter också! Passade även på att städa huset, ordentligt! Blev dock inte riktigt klar så får fixa det idag eller imorrn. Lena va så bussig och fixa sommardäck åt mig också så nu behöver jag bara få hem dem och sätta på dom på bilen, gött!

Jag har märkt en lustig sak angående min sömn på senaste, jag har alltid trott att jag måste sova kanske minst 9 timmar för att va pigg om dagarna, så är det inte! Har inte sovit mer än runt 6 timmar de senaste nätterna och jag har vart relativt pigg hela dagen! Däremot är det svårt att komma upp ur sängen när man sovit lite, så jag antar att jag får välja mellan att ha ett helvete att komma upp på morronen och sen va pigg resten av dagen, eller sova länge, komma upp lätt men sen va trött resten av dagen. En mycket bra observation måste jag säga!

Är skoldag idag men är hemma en snabbis för vi blev lediga så länge. Har jobbat i basgrupper med att göra en påhittat utredning och nu idag har vi bytt med en annan grupp så vi ska opponera på varann, hoppas dom inte hitta allt för mycket dumma fel i våran, men man lär sig ju vilket som. Börjar igen 11.15, gött faktiskt att va hemma och bara slappa lite!

1 kommentar:

  1. Visst är jag duktig! Låter som en rolig uppgift i skolan :)

    Vi satt "halvute" och åt, dvs på vår balkong eller vad man ska kalla det, inbyggd balkong? Hur gött som helst faktiskt så det har blivit grillat tre dar på raken nu!

    SvaraRadera