torsdag 15 oktober 2009

Trött på mig själv

Jag fattar fan inte att det ska va så svårt för mig att öppna en skolbok och läsa klart den. Herregud jag blir ju så trött som om jag sprungit ett maraton eller vart vaken i 50 timmar. Med klara ord, jag lyckas verkligen inte hålla mig vaken. Somnade just i en soffa i biblioteket.. Usch! Känner mig som en jäkla bebis som inte kan hålla mig vaken nånstans. Sitter dock i ett ganska enskilt rum där det sällan kommer in fler men ja vet inte, de kan ju ha vart en massa folk här inne medans jag sov... Fast jag hade luvan uppdragen och glasögonen på och frotfarande boken i knät och typ halvlåg så de kanske inte syntes... Nej fy fan, dags att göra nåt åt min trötthet!

Vet inte ens om ja borde publicera detta inlägget. Äh ja får väl skylla på att jag är en hårt pluggande student och förtjänar en tupplur lite då och då... men fy fan va kass jag är ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar