torsdag 22 oktober 2009

Jag har uppdaterat!

Det har bara inte lagts ut av nån anledning.. jaja :P

Har inte gjort så mycket senaste veckan, vart hos Linda-Marie i fredags på partalaj, det var trevligt men ja åkte hem ganska tidigt, var ändå bakis hela söndagen, fattar inte hur man kan va helt utslagen så länge av att dricka så lite!

I måndags var det bio med Magnus, såg "Flickan som lekte med elden", jag tyckte den sög. Och igår var det jobb som stod på tapeten, känns nästan lite skumt att va där nu när jag jobbar så sällan :P

Och ikväll har Katta vart här på tacos och mys =)

Blir ju Göteborg till helgen nu istället, vet inte riktigt när jag åker hem, börjar dock känna att det verkligen är dags att börja plugga ordentligt, bara lite drygt 3 veckor kvar till skolan börjar och jag har fortfarande massa böcker jag vill läsa innan. Asså inga problem att läsa dom på 3 veckor om jag bara får tummen ur rava och faktiskt gör det! Imorrn kanske =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar