onsdag 7 oktober 2009

Matlagning

Är hemma hos kusinerna och lagar mat, det blir hemmagjorda köttbullar med mos och jävligt god sås. Patrik är bäst i världen på att göra god mat, Mattias är också okej, det kommer bli kick-ass att bo med dem :)

Va in på universitetet idag för att plugga lite och fixa en överläggning till nya kurshemsidan, hon som är kursansvarig sa att jag skulle gå till IT-killen för ett tag sen, idag när jag äntligen fick tag i IT-killen sa han att den som var kursansvarig skulle fixa det. Hon är sjukskriven.... stod att hon är tillbaka på måndag, enda anledningen till att jag behöver bli överlagd är att man måste gå genom där för att söka till nästa termin, och det är sista dagen på onsdag att söka. Men det bör ju inte vara nåt problem att söka det senare och sådär, dom är ofta så hjälpasamma di där fölka :)

Maaaaat!

1 kommentar:

  1. ojoj, på gamla lilla jc mitt emot åhléns vettu? det är en fantastisk inredningsaffär! gamla karat i grums.. uppe på övre plan i mitt i city finns en... hmm.. fridasgård.se men är lite dyrt, men fint!

    SvaraRadera