onsdag 7 oktober 2009

Lagom tid

Idag sov jag till elva, det var gött, tyvärr innebär elva rätt tidigt för mig :P Men ja somna fem i morse så... usch det är faktiskt inte så kul att vända på dygnet så jag hoppas att jag lyckas vända tillbaka det.

Igår fråga Ben om jag ville med till gymmet och träna imorrn, inte för att jag riktigt fattar varför vi ska göra saker ihop nu när vi inte ens är tillsammans eftersom han aldrig ville göra nåt tillsammans förut men strunt samma. Jag ville i alla fall väldigt gärna med och träna idag, planen var att vi skulle åka hemifrån senaste halv tolv. Igår kväll kom jag även på att jag skulle möta upp Matti under dagen för att fixa med dom som har nya lägenheten så jag sa detta till Ben, i tro att han skulle förstå att jag inte kunde komma med och träna om det krockade med tiden Mattias ville ses. Det gjorde det såklart och Ben blev skitsur för att jag inte håller det jag sa. Jag förklarade att jag faktiskt hade förvarnat honom igår kväll men det kvittade för honom, jag var ändå en sån som bangar hela tiden. Ja jösses, får väl hoppas på att jag är "förlåten" för att jag inte gjort nåt fel, tills imorrn så kan jag följa med och träna imorrn :)

Tänkte mig en tur till IKEA idag och så tänkte jag höra av mig till Linn om lite tips för hon verkar alltid finna så mysiga typ lampor och andra mysiga saker så jag vill veta vart allt sånt finns :) Så faktiskt Linn så uppmanar jag dig att lämna en kommentar om det! Tack på förhand!

2 kommentarer:

  1. Lampor är just något jag också har svårt med ;)
    Det finns dock några st som jag har hittat på ikea som är urmysiga, som jag fått i present :)

    En heter knubbig: egentligen en bordlampa men jag tycker den passar jättebra i fönster också; finns i flera färger! 89kr/149kr beroende på vilken storlek man vill ha! Vit är min favorit :)

    "LAMPAN" på ikea är väldigt enkel, fin och billig, 29kr finns i vit och svart. Väldigt enkel: men görfin bland rätt inredning :)

    "KORD" är min favorit, en stor lampa som jag har på pianot!

    Annars finns det några fina på jotex.se tex :)

    SvaraRadera
  2. och du.. nu är jag nyfiken på om du tagit upp socinom eller om du läser något annat ;)

    SvaraRadera