tisdag 6 oktober 2009

5 oktober

Jag vet exakt vad som kan få folk att hamna på mentalsjukhus, tar jag mig levande ur detta ska jag fira med nåt riktigt stor. Jag har fan inte bett om den här jävla berg-och-dal-banan. Jag låter och verkar så otroligt negativ hela tiden och det är jag också. Mest förbannad är jag för att jag vet att det är mitt eget fel som tar så jävla korkade beslut hela tiden. Och då blir jag ännu mer förbannad. Jag hoppas bara inte att det vänder in till bitterhet för jag hatar bittra människor, eller jag kanske redan är bitter, det är nog den enda känslan jag vet helt säkert att jag inte skulle känna igen för ingen männska nånsin vill vara bitter, eller att andra ska tycka att den är bitter. Äh fan det blir inget bra inlägg. Jag är helt enkelt bara så trött, trött hela tiden och det känns som att psyket jobbar på högvarv mesta delen av dagen, så svårt att förklara. Jag vet inte ens varför jag vill förklara, skitsamma.

Har jobbat idag också för Katta är sjuk :( Hoppas på att hon mår bättre snart! Ska jobba onsdag och kanske torsdag också, plus söndag :) Jag har ju inte så stor koll på hur mycket jag tjänat hittills men tydligen blir inte konsekvenserna så stora om man råkar få in för mycket stålar, det värsta som kan hända är ju att man direkt måste betala tillbaka en pytteliten del av sitt eget lån liksom, och har jag jobbat så mycket att jag fått dom pengarna i lön som jag ändå inte räknat med så gör det ju inte värst mycket att använda dom till att betala av mitt eget lån på liksom :)

Imorrn ska jag göra en rolig sak, ska kolla på lägenhet med kusin :) Hoppas att den är fin och har 2 toaletter/badrum!

Ska ut på en morronjoggingrunda också med Ben men nu är det väl tveksamt om vi springer tillsammans, hehe fick in lite mer "bitterhet" där :) Å andra sidan så kan det ju vända på bara ett par minuter och det är ju faktiskt många timmar tills morronen :P

Nej en liten godnattdusch sen sömn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar