måndag 1 juni 2009

Skön dag

Hunnit med precis hur mycket som helst idag! Gick upp tidigt och åkte ner mot ghab eftersom jag skulle lämna in uppsägningen på lägenheten idag, kom på att jag lika gärna kunde passa på att åka till skolan och lämna in tidrapporten sen mars :p så ja åkte hem och hämta den och ner till Åsfjärden. Träffade på Fröding så jag blev sittnas och tjöta lite sen passade jag på att luncha med honom också, och träffade en massa gulliga elever :) Skulle ju på stan med Regina egentligen men så ringde Fredrik och ville bestämma när vi skulle ha möte om nya/gamla jobbet så jag tyckte det var lika bra att ta det idag. Åkte från skolan och kom på att det var nåt jag skulle gjort innan jag åkte dit... lyckat, kom fram till ghab 7 minuter efter att dom stängt :( Måste verkligen fixa det imorrn! Åkte till bibblan och hälsa på Kusinen samt röstade.

Ut till jobbet och bokade in några intervjuer till imorrn och sen till stan och mötte Fredrik da, var ett riktigt bra möte, blev även inbjuden till den årliga grillfesten :) Så fixade ledigt den kvällen, eller hela den helgen faktiskt så det blir semester några dagar tidigare än ja trodde :)

Bort till Mikkan och greja lite sen gick vi till Grumspizzerian och käka middag, lövbiff me pommes och beasås, inte alls fel :) Så blev det en promenad till hennes farmor och kaffe och glass :) till orrbyhallen och fixa min och pappas dagens dubbel, som förövrigt inte gick in. Promenerade vidare hem till Mikkan så tog vi bilen bort till pappa och sen åkte vi faktiskt och metade :) Fick låna pappas bil också så jag har ägnat kvällen åt att städa den :) Så kom Therese upp å så har vi suttit ute hos mig och stritt.

Varit en riktigt riktigt bra dag idag måste jag säga :)

Och imorrn ska jag och Mikkan ut och ta en runda på spåret innan jag börjar jobba vid tolv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar