måndag 1 juni 2009

------

Jösses vilken helg det har varit! Jobbade i fredags, även natten i city.. Efter det så brummade jag iväg till Kristinehamn och hämtade kusin som varit på festligheter. Katta va snäll och följde med också så jag slapp åka själv och typ somna eller nåt :P

Var in till tattomässan på lördagen men det var inte så värst mycke att se just då, hann med en sväng till Ikea också och köpte en lampa till lillebror, som han för övrigt inte har hämtat än. Sen på kvällen var jag och Mikkan till pappa och grillade och stannade ett par timmar och tjötade :) Jag har ju inte haft nån direkt kontakt med pappa de senaste åren men nu sista månaden typ har det blivit mycke bättre, känns ganska bra. Hur som helst, tanken var att vi skulle på fest hos Linn då hennes gubbe fyllde år men så ringde Sofi och ville att vi skulle åka med till Trollhättan på cruising så vi nappade på det :) Fast vi gick ju till Linn en sväng innan och sa hej iaf, köpte även Aloe Vera av henne :) Ex-Adam skulle också dit så jag hann träffa honom en sväng, det var intressant, har ju inte sett varann eller hafy nån kontakt alls sen jag flyttade, va faktiskt kul att se honom, och Mikkan fick sig ett gott skratt åt att både jag och Adam blev så fumliga och inte riktigt visste vad vi skulle säga till varann :P

Trollhättan var skoj men vi kanske blev lite väl överförfriskade :P Va ju inge töligt gött väder heller :) Så ja kan verkligen inte klaga över att det vart en trist helg :P

Ledig imorrn så jag hoppas jag hinner få lite saker fixade :) Kan ju vara bra att försöka sova lite först :)

1 kommentar:

  1. HAHAHAHA, ett gott skratt fick jag mig, haha två yra höns, lika nervösa, oj oj oj. . Rligare kan man inte haft i den stunden :P

    SvaraRadera