måndag 30 mars 2009

Inte så mycket gjort :P

Jag hade rätt om mig själv, det har inte blivit så mycket gjort idag, men det gör faktiskt inte så mycket. Jag och Fredda var iväg och köpte grejor så jag har skruvat och fixat så nu står det en skohylla i hallen :) Även fått igång TVn så jag kan kolla på fyran, ettan, tvåan, barnkanalen och svt24 :)

Väntar på att mamma ska ringa så ska jag hjälpa henne bära in lite saker i mitt förråd som hon ska få ha här tills hon flyttar, snart granne med henne och Adam :P Men dom kommer bo ett hus bort i alla fall så det blir ju inte helt inpå dörrn så att säga.

Borde nog fixa iordning käk snart också och även göra matlåda tills imorrn :) Börjar bli liiite trött på att äta hamburgare. En riktigt lång promenad vore bra också så kanske jag blir lite trött så jag kan somna i normal tid ikväll. Gött att gå öppning i veckan och sen ledig helg :) Om nån ska göra nåt kul på lördag så kan ju denne säga till mig!! :D

1 kommentar: