måndag 30 mars 2009

Helgen över!

Jag ska strax lägga mig och slötitta i en tidning och njuta av att helgen är över :) Vanliga människor brukar bli glada att det ärntligen är helg men inte jag :P Blir nog så när man jobbat. Varit rent kaos på jobbet idag för övrigt, men jag tror att jag har kommit in i min roll ganska bra och kan det jag behöver kunna för då är det inte hela världen om det är kaos en dag, man klarar sig ganska bra ändå liksom och det känns jäkligt gött.

Ledig imorrn, tänkte greja klart det sista i lägenheten men det skriver jag ju i nästan varje inlägg :p ska i alla fall plocka i ordning allt imorrn sen ska Alex komma hit nån dag och hjälpa mig sätta upp tavlor och lite andra smågrejor som jag behöver en borr till, tur man har småsyskon!

Ska även en tur till staden med Fredda, tänkte köpa en dammsugare och en radio och en väckarklocka och ett skoställ och säkert en del andra bra att ha grejer :) Ska bli så jävla gött när det är färdigfixat så att det inte känns som man bor i kartonger :P Jag och mamma räknade ut häromdagen att jag flyttat exakt 10 gånger sen jag flyttade hemifrån första gången, inte konstigt att jag börjar tycka att det är tråkigt att flytta :P

1 kommentar:

  1. Ja du har flyttat runt litegrand ;)

    Mm jag kollade färdigt på the mist igår, faaan vilket slut hehehhe

    SvaraRadera