tisdag 24 mars 2009

Helg osv

Jajaman även denna helgen borta för alltid ur ens liv då :) Har ju jobbat jag men hann även med lite fest i lördags, va rätt skoj att träffa folk, va ett tag sen jag va ute tror jag bestämt :P

Söndag förmiddag spenderades hos storebror och jag lekte mästerkock, fixade i ordning lövbiff med pommes och beasås, Hoff och Jimmy kom ju precis lagom också, hehe Hoff hade med sig pizza men den fick åka in i kylen eftersom mitt käk blev underbart gott, måste ju skryta lite :) Jobba söndag kväll men bytte lite med Mia så ja sluta tidigare och jobbade ett par timmar imorse iställe så de va gött :)

Har ju vart på skolan idag med, så trist att det är sista dagen imorrn, har verkligen vart skitkul ju och jag vill absolut inte sluta :( Kan ju bara hoppas på att Mattias behöver vara ledig mer framöver så jag kan hoppa in nån mer gång :) Även jobbat stängning nu plus att vi hade personalmöte men det kunde ja ju inte vara med om eftersom några måste sköta om stället också :P Gick med Wille så vi va färdiga i väldigt bra tid, gött de!

Får väl bli en dusch sen natta så ja kommer upp imorrn, måste även komma ihåg att ringa tandläkaren då jag lyckats få bort en flisa ur en tand så de behöver lagas :( Och ringa boxer så jag får kanaler nån gång! Och ringa Sandra och se om dom e lediga framöver så jag kan åka dit, känns som de va längesen jag såg till den polska dvärgen, det vill säga Matheo :) Och Sandra och Christian med såklart men dom växer inte lika fort :P

1 kommentar:

  1. hhe, jag borde hört av mig ja, fy mig! MEn du, eftersom jag är så mkt ledig och du jobbar så mkt, säg till när du har tid så kan jag nog fixa det ;) Har kurs i stan ons-fre nu bara, enda inplanerade!

    SvaraRadera