lördag 28 februari 2009

Fantastiskt!

Idag har det hänt något helt otroligt! För det första har jag varit ledig :) Vart i stan nästan hela dagen med Regina och letat saker, för en gång skull så köpte vi faktiskt bara (iaf nästan) det vi skulle ha :)

På kvällen blev det några öl med Mikkan, Regina va ju nykter hon så hon var snäll och körde :D OCH det var ungefär då det hände, vi åkte till Hamid, som ju har en hiss i sitt hyreshus, han bor på 6e våningen, dock vägrade jag åka hiss upp eftersom jag har sån cellskräck, men när jag och Mikkan skulle ner så tänkte jag efter väldig övertalning att jag faktiskt säkert kanske inte skulle dö om jag provade att åka en våning, och till min stora häpnad så varken dog jag eller fastnade i hissen :) Så sen åkte vi en våning ner i taget tills vi var på botten sen tog vi två våningar upp i taget och sen två våningar ner i taget och det gick helt okej :) Det känns så jävla gött att ha gjort nåt som man vart rädd för i flera år :)

Sen åkte vi hem. Regina börjar jobba tio imorrn och har fortfarande inte somnat så ja tycker fasktiskt lite synd om henne, men jag tror att även hon överlever :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar