måndag 20 december 2010

I am le dålig bloggare

Att jag suger så hårt på att blogga beror nog på att jag har brist på fantasi eller brist på tid.

Hur som helst så har det hänt tusen saker sen sist jag skrev, vissa dåliga och vissa väldigt bra=)
Just nu ligger allt på plus i alla fall och det är ju skönt så länge det håller i sig! Har dock missat väldigt mycket skola senaste veckan och det är ju faktiskt inte bra, tur att jag kommer ha massa tid över jul att plugga då =) Har en hemtenta, en debattartikel och en komplettering att lämna in, får helt enkelt se till att prioritera.

Idag ska jag på middag i Borgvikskvarnen för att få ett diplom över mitt stipendium, det blir nog trevligt det! Hinner förhoppningsvis hem till Christer och Marie också och får se deras hus =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar