söndag 14 november 2010

Spännande!

Nej, kan knappast påstå att jag haft en så värst spännande helg, men det gör inget.

Torsdag efter jobbet så blev det after work på ankan med Jaanisen och David, en himla trevlig arbetskompis!

Fredag kväll var Katta gullig och kom in tidigare så jag fick sluta i god tid, gött var det! Hade egentligen tänkt ta det väääldigt lugnt hemma men det slutade med biljard på tables med Jaana och Ragnar och en tur till Tempel, himla trevlig kväll faktiskt!

Lördagen betydde jobb, helt slutkörd när jag kom hem så jag somnade på soffan och sov i 12 timmar, inte så illa det!

Och helt överraskande så var det jobb idag också! =)

Men det har faktiskt inte gjort så mycket att jobba denna veckan, har ju ändå hunnit med nästan alla träningspass och faktiskt pluggat en del och då är det ju lugnt!

Känner på mig att veckan som kommer inte har så mycket mer spännande att erbjuda den heller, men det gör faktiskt inte så mycket det heller!

I morgon ska jag i alla fall en tur till Grums för ett möte 13.00 och resten av eftermiddagen ska spenderas hemma hos broder så jag får en dos av Jamie-bus =) Ser ju knappt lillen nåt alls så det ska bli himla skönt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar