onsdag 17 november 2010

Kommentar

Jag är himla dålig på att kommentera i andras bloggar, det ska jag bli bättre på så kanske fler lämnar en åsikt i min =) Det och att jag börjar skriva om roligare saker ;) Lär ju inte hända!

Bion igår var bra i alla fall, såg Cornelis och insåg hur himla lite jag egentligen visste om denna kära artist innan, han som ju är så bra!

Det där med storstädandet har det ju inte blivit så väldigt mycket av men... Har i alla fall pluggat idag =)

Och tränat, ett väldigt bra gympass blev det, skönt när man går därifrån och känner sig helt nöjd!

Seminarium i skolan i morgon, skapligt förberedd så det är nog lugnt. Jobb i morgon kväll också, och sen resten av helgen, förutom söndag då kanske om jag lyckas få ledigt, för i så fall ska jag åka till Flen och hälsa på lillebror, han har ju inte vart borta så länge men jag längtar efter honom så det ska bli himla kul i så fall!

Klämma in en timmes plugg till innan jag tar natta!

2 kommentarer:

  1. jag kommenterar rätt ofta hos dig ändå ;)

    SvaraRadera
  2. Ja det gör du =) Så jag ska bli bättre hos dig :D

    SvaraRadera