tisdag 1 juni 2010

Order

Linn tycker att jag uppdaterar dåligt, kanske har hon rätt :P

Men jag har ärligt inte hunnit på senaste, har vart så fullt upp!

Hela förra veckan var det typ fest och skola dagarna i ända, b-uppsatsskrivande tar på krafterna. Kanske inte det smartaste att gå ut varje kväll men det har vart en jäkla rolig vecka!

Men denna veckan blir nog lite lugnare. Hoppas på att få klart uppsatsen på torsdag helst så man kan släppa det där och vila sig lite! Ska bli skönt som tusan med uppehåll från skolan nu. Börjar med introduktion på nya jobbet på måndag också, spännande!

Idag har jag varit i stan med Jaana och beställt en iphone, synd att dom inte hade den inne i butik, hade gärna tagit med den hem idag! Och så gick vi och köpte lite småplock, 1 skjorta, 1 skjortklänning, 1 linne och 2 skärp så jag blev nöjd :)

Sen hämtade vi upp Sandra på kvällen och åkte till Skutberget för att grilla och promenera, mysigt! Allt är så mycket roligare när det är fint väder.

Men nu är jag helt slut, vore skönt att komma i säng i tid för en gångs skull!

4 kommentarer:

  1. bra där!
    men du, vart fick du jobb?

    SvaraRadera
  2. Jag fick där jag sökte, på Kronogården här uppe på Kronoparken :)

    SvaraRadera
  3. Hej Vill tipsa er om den nya bloggen om sexiga-klader.se , Inom kort kommer det att finnas tävlingar med fina priser att vinna.. Börja följa den nu.
    Du får även tipsa andra om den. /Rickard

    SvaraRadera
  4. STOPPA TERRORN MOT DE SJUKA! Den kan drabba

    DIG!

    Rösta rödgrönt - för ditt EGET bästa.

    Så enkelt är det - för ALLA utom miljonärerna.

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/valet2010/article7799608.ab

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/valet2010/article7799614.ab

    - Peter Ingestad, poet

    SvaraRadera