onsdag 28 april 2010

Tack!

Tack till Linn som fixade min blogg lite =) Finns lite kvar att göra men det får jag ta en annan dag!

Borde väl egentligen plugga som en tok idag men det har det inte blivit. Antingen så är det för att jag redan kan allt egentligen eller så är det för att det ändå är för sent att fatta nåt nu. Nejda, får blir ett par timmar till nu under kvällen. Men det där problemet som hade löst sig hade inte löst sig ändå så nu vet jag inte säkert än om jag kommer få göra den. Men det löser sig nog! Och det är ju tentafest hemma hos oss efter så det blir en bra dag vilket som!

Har vart iväg och handlat lite med kussen och Sandra, gött att nån har bil :P

Och så har älsklingen just vart här en liten stund och lämnat av mina gardiner så nu har jag äntligen fått upp det, mitt rum är riktigt mysigt nu faktiskt =)

Nej ta tag i saker som ska göras kanske!

Tack igen Linn!

1 kommentar: