onsdag 14 april 2010

Snodde en lista av Jenny!

BRUKAR DU:

Titta på dig själv i spegeln: Japp, ibland pratar jag med mig själv då också, men vääääldigt tyst.
Gnäller: Lite väl ofta, t ex när jag inte har nåt annat att prata om.
Sova: Ja men vart lite dåligt med det på senaste..
Ha ångest: Ibland faktiskt.
Skada dig själv med flit: Nej.
Drömma mardrömmar: Ja, rätt ofta faktiskt.
Drömma sexdrömmar: Nej inte direkt.
Ta droger: Bara snus.
Försöka vara annorlunda: Försöker utvecklas iaf, man kanske blir annorlunda då.
Klä dig i svart: Lite väl ofta.
Gå i skolan: Ja varje vecka.
Röka: Inte ofta.
Ha sex: Ja då.
Ljuga: Försöker att låta bli.
Hata folk: Nej, det krävs för mycket att hata någon.
Lita på folk: Jag vill gärna lite på folk i alla fall.

VEM:

Saknar du: Min älskling.
Vill du döda: Ingen, nånsin.
Rörde dig sist: En Kram från Marie.
Vill du kittla: Lillgrabben.
Kramade du sist: Marie.
Vill du prata med: Jag vet faktiskt inte.
Skrek du på sist: Putte när jag undrade varför han hade skor på sig inne.
Sårade dig sist: Jag själv tror jag.
Vill du bli galet full med: Fru Skalski-Cabrera
Gjorde dig riktigt glad senast: En kontakt på skolan.
Fick du sms från senast: Mamma.
Ringde dig senast: Robban.
Är vackrast på jorden: Min pojkvän.


HAR DU:

För många vänner: Nej.
Tvångstankar: Har faktiskt smugit sig på mig några på senaste ja.
Någon annan psykisk sjukdom: Ikke.
Någon fysisk sjukdom: Nej men satt i solen idag så det svider i ansiktet =)
Någon skada: Nej.
Färgat håret: Va ett tag sen.
Brutit några ben: Inte jag men min ortoped bröt ett ben i foten på mig för ett tag sen.
Några piercings: Inte längre.
Egen dator: Ja, fast egentligen är det ju pappas...
Bra självförtroende: Ibland.
Kysst någon: Ja.
Haft sex: Ja.
Köpt kondomer: Ja.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej inte ännu.
Varit kär: Ja.
Dumpat någon: Ja.
Lämnat landet: Nej men väldigt nära.
Tuttat eld på nått: Ja.
Gjort något olagligt: Har ju betalat i alla fall en bot till polisen så jag antar det.

HUR:

Går du:
Så snabbt som möjligt.
Svarar du i telefonen: Aaaaaa hallå!
Fördriver du tiden: Gör sånt som jag egentligen inte har tid med.
Mycket pengar har du: Absolut för lite, inte van att leva på studiestöd! Men man ska inte klaga.
Tjänar du pengar: Jo.
Ofta diskar du: Typ varje dag men diskmaskinen sväljer det mesta.
Ofta städar du: Tycker det är ofta men det är alltid stökigt ändå.
Ofta träffar du din familj: Varje dag nästan, beror på vad som räknas med familj.

TROR DU:

Att du kommer bli något: Jag är redan något.
På gud: Ja jag tror det, men jag håller inte med honom.
På rymdvarelser: Tycker att det är korkat att tro att det bara finns en planet i hela universum som det finns liv på, men jag vet inte om jag tror på gröna gubbar direkt.
Att folk tycker om dig: Ibland och ibland inte.
Att fiskar kan tänka: Har aldrig funderat närmare på det.
Att du kommer leva länge: Ja jag tror faktiskt det.

2 kommentarer:

  1. "På gud: Ja jag tror det, men jag håller inte med honom." hahahha så jävla klockrent!!!!

    SvaraRadera
  2. Hehe man måste ju va ärlig :P

    SvaraRadera