fredag 2 oktober 2009

Gudars

Va fort dagarna går, tycker inte alls att det va längesen ja skrev men nu såg ja att det nog va en vecka iaf :P

Ikväll har jag vart och bowlat med broder och Skåån, jag ägde kan man säga, dubbelstrike på sista slaget =) Dom var även med hem och kollade hur jag bodde, fast jag tror mest Andreas var ute efter att få tillbaka sin rondell, men tji fick han för jag vet inte vart jag lagt den, men jag ljög och sa att den var hos mamma. Fast när jag tänker efter så tror jag faktiskt att den är där, hoppas det i alla fall eftersom jag inte vet vart den är :)

Hänt mer den senaste veckan då? Jobbat en del, mer än ja borde tror jag. Får ju inte tjäna så mycket dollars när man pluggar. Iofs kunde jag ju jobbat aset av mig istället och inte tagit studielån alls denna terminen men hur kul är det? Jag kanske är ung och dum men det känns så otroligt onödigt just nu att jobba som en tok för att slippa en termins lån när man ändå kommer betala av till CSN så jäkla länge, tänk om man typ blir sjuk när man är 30 och dör, då tror jag inte att man sitter och ångrar att man tog lån en termin för mycket, och är det så att man lever och är lycklig i resten av sitt liv så tror jag inte heller att man bryr sig så mycket att man betalar av på ett CSN-lån en viss extra tid för man vet att man hade nytta av det då, jaja det jag vill komma fram till är att det ska bli jävligt gött att vara lite ledig innan skolan börjar så man kan få ordning på alla tankar och funderingar och förbereda sig liksom :)

Mer idag så var jag på stan med Regina för en shoppingrunda, blev 4 tröjor, mycket fina :) Så var vi och käkade och tölade en hel del också, mycket trevligt :)

Nej får nog avsluta här och komma ihåg att uppdatera oftare istället :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar