lördag 5 september 2009

Go fuck yourself

Jag är på så otroligt bra humör ikväll :) Eller det räknas nog som natt nu minsann :) Är förkyld som tusan, chefen till och med skicka hem mig från jobbet idag och tyckte inte jag skulle komma imorrn heller, jag får nog hålla med faktiskt, fastän jag känner mig rätt pigg ändå. Eller kanske inte. Hon påpekade också att jag faktiskt är väldigt förkyld väldigt ofta, jag har ju haft bra immunförsvar förut men det är helt som bortblåst nu, men ja fattar inte vart alla bakterier kommer ifrån!

Hur som helst så trotsade jag sjukdomen en sväng förut och åkte hem till broder, dom är ju ändå sjuka så ingen risk att jag smittar ner dom, och det är så trist att sitta hemma själv. Var väl meningen att ja skulle somna när ja kom hem men så blev det då inte. Hade bäddat åt mig på soffan men ligger nu i sängen men de verkar egentligen inte som de spelar så stor roll så ja funderar på att gå ut i vardagsrummet och kolla om de kanske kanske ändå finns nåt värt att se på TVn. Eftersom jag och förkylningen ska va hemma från jobbet imorrn också så blir det inte jobb för min del förrens på tisdag, känns skönt att ha tid att vila upp sig ordentligt på. Dock ska ju Ben ha inflyttningnsfest imorrn, vi kom till slut fram till att vi båda hade så många att bjuda att vi har en varsin, känns ju verkligen klockrent... Vet inte ens om ja ska va me imorrn, beror på hur jag känner mig, och det känns ändå dumt att sitta här och umgås med hans vänner på nåt sätt. Men en bra sak med att jag inte kan jobba är att Katta därmed måsta gå öppning imorrn och då kan hon komma hit till mig... oss.. eller Ben eftersom det är hans inflyttningsfest och umgås med mig :) Eller om ja flyr till henne om ja känner mig allt för hängig imorrn som sagt.

Va långt inlägg det blev idag :) Så blir det när man har tråkigt och har sovit vid fel tid på dygnet :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar