lördag 12 september 2009

Feeeling hot hot hot

För det är så varmt här inne! Orkar dock inte öppna nåt fönster men gör det nog när ja går o lägger mig :) Just kommit hem från en väldigt lyckad avslutning på nollningen av årets socionomer!

Borde sova nu för imorrn ska jag med pappa på 75årskalas :) Skulle egentligen på parkräftskiva på kvällen imorrn men tror inte jag hinner... Och på söndag är det dags för jobb igen, går öppning och det gör jag även på måndag, sen ska jag nog bli kvar i Grums nästa vecka så jag kan plugga med Matti och så slipper ja köra fram och tebax te stan hela tiden när jag jobbar.

Nej lite spotify och så lite sömn på de så ska man nog orka med morgondagen :) Katta är ju så snäll så ja kan pka med henne te pappa imorrn så ja slipper köra bil :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar