lördag 18 juli 2009

Jani

Min blogg har haft 411 besök sedan midsommar, och typ en kommentar, tycker att det är fruktansvärt dåligt :P

Idag har jag jobbat closing med Mikkan, det gick kanondåligt :) Fast vi var duktiga iaf :)

Har vart på nygamla jobbet och hälsat på också, de va trevligt :)

Och lagat mat, alla andra kanske tycker det är ganska självklart att man lagar mat om dagarna, men jag brukar undvika det så mycke som möjligt eftersom det är så tråkigt men nu på senaste har jag vart rätt duktig på de :D Man blir en riktigt bra människa av att inte leva ensam :P eller inte eftersom jag inte diskat... :P

På tal om att inte leva ensam... är ju typ helt klart att jag och Ben flyttar till Bellevue 1 augusti, lite skrämmande faktiskt men man får väl chansa en gång eller två och hoppas på de bästa. Förstår bara inte att varje gång jag lyckas flytta från Grums så hamnar jag på Bellevue :p Fast jag gillar ju att bo i Grums, men det är mer praktiskt att bo i Karlstad. Får väl helt enkelt bara flytta hem igen om jag inte trivs :P Fasiken va negativ jag låter.. :P Det blir nog skitbra :D

1 kommentar:

  1. äsch då, du vågar chansa och leva och bara det är guld värt, då är du ju inte negativ ;)

    lycka till! och du.. du får gärna visa upp ben så jag vet vem som gör dig lycklig ;)

    SvaraRadera