fredag 5 juni 2009

Thank god its friday!

Igår jag var jag ute med sötnos-Marie, jag skulle egentligen bara till henne och umgås lite, va jättetrött men så bestämde vi att vi skulle gå ut. Har inte setts sådär på evigheter så det var mys :)
Träffa massa roligt folk också de va kul! Syster och svåger va gulliga och kom till stan mitt i natten och hämta mig också :) Även storebror erbjöd sig att köra hem mig efter jobbet men det skulle bli lite väl sent för min smak, skulle ju trots alls upp till jobbet idag :P Men det var snällt iaf!

Vaknade typ 6 imorse av att Katta ringde i smått panik, men det är väl en historia som hör henne i hennes blogg, fast hon har ju ingen :P Så det blev kanske 2,5 timmes sömn innan jobbet, men va ju inte där så länge, hade möte och sen hjälpte vi Mette med öppningen bara så de va ju lungt!

Tog en liten tupplur när jag kom hem igen :) Idag har jag även fått hem en ny film, Changeling tror jag bestämt den hette plus min spikmatta :) Den va inte helt bekväm att ligga på men jag antar att det bli bättre efter ett par gånger.

Kvällens planer var ju egentligen en rolig förfest på Haga och sen utgång men jag tror det skippas idag, hade även planerat att dra på CCs match med Katta men även det skippas, orkar inte åka utanför 50-skyltarna idag tror jag :P

Ska nog hem till min käre storebror istället :) Tror vi har prata i telefon typ 10 gånger idag :P Ibland har man bara mycket att prata om :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar