tisdag 9 juni 2009

Dodi!

Nyss hemkommen från jobbet, är faktiskt bara 2 arbetsdagar kvar innan jag har semester, känns märkligt! Så det kommer säkert sluta med att jag åker och jobbar lite då och då ändå :P Är inte så bra på att va ledig :P Men det ska bli gött att börja renoveringen av lägenheten så jag kan flytta in, börjar dock trivas mer och mer i denna men det ska bli skönt ändå att kunna göra som man vill!

Ledig imorrn men ska till Åsfjärden eftersom Sp2an hade en film som dom gjorde som ett arbete på deras tågluff som dom ville visa, klockan nio redan! Hehe men det ska nog gå bra :) Ska även med brorsan och besikta finbilen, är ju inte gjort sen han tog hem den från USA så det blir väl en massa krångel tänker jag, positiv :P Och så ska vi köpa grejer till hans nya cheva som jag ska slipa imorrn så han kan lacka den. Jag ska väl säkert inte göra allt da men han ska byta mina bromsrör imorrn om jag slipar på hans bil så länge :P Hoppas verkligen att han fixar det imorrn för jag saknar min bil!

Nej det är la dags för en dusch och natta nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar