torsdag 28 maj 2009

Japp

Jag hade massa bra saker att skriva men ändå inte så det får bli en JÄTTESPÄNNANDE lista som jag snodde av Sandra :)

Tio första.
1. Första bästa kompis: Emelie Filipsson.
2. Första bil: En underbar Toyota Corolla som jag fick av pappa, den rostade tyvärr sönder :(
3. Första kärlek: Jag vet inte riktigt vad man ska räkna som kärlek...
4. Första husdjur: Första egna husdjuret var nog en kanin.
5. Första semester: Jag minns inte, men min första "nu går jag på semster från jobbet-semester" kommer att vara i år :)
6. Första jobb: Som reklamutdelare åt SDR.
7. Första köpta skiva: Minns första singeln, det var en cover med Madonna.
8. Första riktiga kärlek: Första riktiga kärlek, första kärlek, vad är skillnaden?
9. Första piercing: I läppen när jag var 14.
10. Första konsert: Magnus Uggla i Mariebergsskogen med syrran och hennes kompis.

Nio senaste.
1. Alkoholdrycken: Öl tror jag bestämt.
2. Filmen du såg: "Änglar och Demoner" på bio igår med Katta.
3. Ringda telefonsamtal: Chefen, men hon svarade inte...
4. Bubbelbadet: Nån gång förra veckan.
5. Spelade cd: En blandskiva som jag fått av Alex.
6. Kyss: Hm, ja, hemligt eller kasst minne :P
7. Gången du grät: Svårt att minnas men jag tror det var förra året nångång i Reginas kök.
8. Måltiden: En matlåda med köttfärssås som Mikkan tog med till jobbet åt mig idag =)
9. Skratt: Skrattar ju nästan hela tiden :P

Åtta har du någonsin:
1. Dejtat en av dina bästa kompisar: Ja, Christian för en evighets sen.
2. Blivit arresterad: Aldrig.
3. Blivit kär vid första ögonkastet: Inte kär kanske men knäsvag.
4. Fastnat med blicken i någons urringning: Hehe ja.
5. Sagt att du älskar någon utan att mena det: Ja men jag trodde kanske då att jag gjorde det.
6. Haft ett one night stand: Jajemensan.
7. Busringt till någon: Jag tror det.
8. Trillat omkull så någon ser dig: Ja! Jag tycker bara att det är så tråkigt att göra det när ingen ser och kan skratta!

Sju ja eller nej.
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar: Ja.
2. Kysst någon av samma kön: Ja.
3. Haft sex med fler än fem personer: Ja
4. Testat droger: Nej.
5. Sökt till en dokusåpa: Nej.
6. Gjort något olagligt: Ja.
7. Spelat ett instrument: Ja.

Sex saker jag gjort idag:
1. Jobbat.
2. Betalat räkningar.
3. Druckit kaffe.
4. Kört bil.
5. Ätit glass.
6. Snart läst Vecko-Revyn.

Fem favoritsaker utan inbördes ordning:
1. Mobilen.
2. Bilen.
3. Kall Öl.
4. Snus.
5. Pengar.

Fyra personer du kan berätta allt för (utan inbördes ordning):
1. Sandra
2. Regina
3. Katta
4. Mikkan

Tre val:
1.Blått eller rött: Rött
2.Sommar eller vinter: Sommar
3.Choklad eller chips: Choklad

Två saker att göra innan du dör:
1. Skaffa familj.
2. Allt annat som krävs för att veta att jag kommer dö lycklig :)

En sak du ångrar: Kommer inte på nåt jättestort men man ska inte gå runt och slösa tid på att ångra saker, bättre att lägga energin på att rätta till det som kanske eller kanske inte gått fel :)

1 kommentar:

  1. Nytt försök: Jag tog ju denna listan från dej ju!!!!!!!!!!!!!! scrolla ner lite vettja. Muhahahaha

    SvaraRadera