onsdag 1 april 2009

Me so bored

Fan va töligt det är när man kommer in i helt fel sovtider, vill ju kunna sova nu så att jag inte är dödstrött imorrn... Första april också, måste komma på lite bra skämt :P

Tog ett bad förut med god skum som jag fått av mammy, va riktigt gött, flera år sen jag badade tror jag. Brukar tycka att det är töligt att ligga still men nu på senaste har jag tyckt mer och mer att det är skönt att bara kunna slappna av och inte tänka på nånting.

Ska ta en tur till Bergvik imorrn med Patrikkusinen, vi ska handla skor :) Trodde han var avskräckt sen sist han var med mig på en skoaffär eftersom det tog så lång tid :P Men denna gången ska han också köpa skor så han kommer inte att märka lika väl att det tar tid! Genialiskt! Ska se om det även går att lura med honom in på IKEA så jag kan köpa en fotpall till min kungliga fåtölj, eller "Sitta i efter jobbet och gå igenom postenfåtölj" som jag brukar kalla den.

Fördriver tiden med att kolla på en riktigt kass film, "Låt den rätte komma in", svensk skit som handlar om en grabb som blir mobbad i skolan men lyckas bli kompis med en tjej som är vampyr, svenska film brukar sällan gå bra ihop med vampyrer :P

Måste verkligen komma ihåg att ringa tandläkaren imorrn också så dom får fixa till min tand som gick sönder. Fan va skumt de känns me en veckan som inte innehåller massa möten och extrajobb :P

Ska lura hit Alex att fixa det sista i lägenheten på torsdag så kanske det kan bli en inflyttningsfest på lördag ändå, vore nice :) Får försöka komma ihåg att säga till folk att dom ska komma hit också... Fast det blir så stökigt efter fest... nej usch de får nog kvitta ändå :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar