torsdag 19 mars 2009

Trögt

Det går trögt med att få ordning i lägenheten, har i alla fall fått undan all tvätt nu och köpt en ny tv :) Blev en LG 32", har ju dock inga kanaler än så jag får ringa boxer imorrn och fixa det. Hade ju tänkt greja en massa idag men jag har haft så sjukt ont i huvudet, tror det är spänningsvärk från axlarna men Regina har vart schysst och masserat lite nu så jag hoppas det släpper lite så jag orkar med morgondagen. Har då sammanlagt 3 lektioner och sen jobbar jag stängning på BK så det bli kanske inte så mycket grejat men sen under helgen så jobbar jag ju bara på BK så det kanske hinner bli lite gjort då :) Är helt ledig två dagar till veckan också så det ska nog kunna bli lite gjort då med så kanske det blir fint till slut ändå :)

Blev lite drygt hemma utan tv så när jag åkte hem till Regina för att hämta tvätten så blev jag kvar, så jag ska sova över här inatt :P Lite skumt att inte bo här längre faktiskt :P

Nej nu är att klockan dags för säng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar