fredag 30 januari 2009

Jaha!

Då har man anslutit sig till bloggnördarna då, tycker ju att man borde ha nåt annat för dig men icke :P Ganska praktiskt egentligen att kunna läsa vad allt folk har för sig så man slipper ha kontakt liksom ;)

Är sjukt uttråkad, har varit hemma från jobbet idag då jag varit sjuk :( Gillar verkligen inte att behöva va hemma från jobbet och det ska nog mycket till för att jag ska sjukanmäla mig men idag mådde jag verkligen inte bra, febrig och illamående... Hur som helst detta ledde till att jag sov nästan hela dagen, orkade inte rava mig upp förrens fem eller nåt när Regina kom hem, lite svårt att somna nu med andra ord. Men man kan ju vara glad att man är piggare i alla fall :)

Inte hänt särskilt mycket på senaste måste jag säga... Utvecklingssamtal på jobbet imorrn som jag hoppas blir givande :)

Dags att dra på en film då det bara är skit på televisionen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar