söndag 2 augusti 2009

Tråkigt som fan

Jävlar var töligt det är att flytta när man aldrig kommer i ordning och jag har ingen lust eller ork att greja med nåt heller. Eller egentligen har jag ju lust eftersom jag vill få det fint men jag skiter i det ändå. Är på så jävla dåligt humör idag också så jag skulle vilja lägga mig under täcket och inte gå upp nåt mer men det är ju tusen saker som ska göras. Fy fan va tröttsamt!

Jag hatar verkligen att va på sånt här humör när minsta lilla småsak känns som värsta grejen och man vill spruta eld på vem som helst som råkar prata med en... men fastän man vet att man är på helt cp-humör så lyckas man inte vända det ändå och det är mest störande!

Nej kanske ska göra nåt så klockan går fort så den här jävla skitdan är slut snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar