onsdag 19 augusti 2009

Häromdagen

Häromdan när jag åkte hem från jobbet så råkade jag köra för fort, förbi en fartkamera :P Har alltid hört folk säga "om den ger utslag så märker du det", och jag kan bara hålla med, fan va förvånad jag blev när det blixtrade till :P

Har jobbat dag i veckan nu, ganska skönt men har vart så trött, inte van att gå upp tidigt så ja lägger mig ju fortfarande sent, dumt det där! Men sista dagen imorrn sen är jag ledig fredag o lördag och går kvällen på söndag :)

Åkte hem till brorsan och Emelie efter jobbet för att hålla deras katt lite sällskap eftersom dom båda är ute och flänger. Dom har tv, det var kul :P känns skumt att ha vart utan tv i flera månader, hoppas vi får ordning på den snart :P

Håller på och gör en rabarberpaj till älsklingen tills han kommer hem från jobbet, men jag är bara en halvbra flickvän så jag köpte en halvfärdig paj från ekströms som man bara behöver montera :P Det är faktiskt tanken som räknas :)

4 kommentarer:

  1. Men de är goda de där halvfärdiga pajerna med, så helt fel är det ju inte =)

    SvaraRadera
  2. Gör nått åt din design på bloggen!

    SvaraRadera
  3. Du vet att du kan kolla upp vem den anonyma är va? Kramiz Malina

    SvaraRadera
  4. Tjo!
    Fasen va gött med paj! Duktig fru du är! :-P
    Kraam!

    SvaraRadera