söndag 16 augusti 2009

Härligt!

Kommit hem från jobbet för en bra stund sen, skönt att va klara i så god tid för en gångs skull! Är ensam hemma, som vanligt :P så sitter och lyssnar på gammal musik och bara slappar, otroligt skönt!

Har inte hänt sådär jättemycket på senaste, mest vart jobb, ovanligt :P Såg ett stjärnfall häromdagen också när jag åkte hem från jobbet, det såg coolt ut!

Hade en kommentar till förra inlägget från Anonym som jag inte vet säkert om det var menat positivt eller negativt, det var om en bra sak men det var skrivet så konstigt så jag vet inte :P Men som svar på det; Tack, jag vet redan det! :D Världens bästa nyhet. Vill inte skriva här om vad det är än eftersom jag inte vet hur hemligt det är just nu men men :) Jag är hur jävla glad som helst över det i alla fall :) Blev så glad när jag fick reda på det att jag nästan börja gråta, eller jag hade nog gjort det men jag sa till Ben "Gud ja blir så glad så ja tror jag kommer börja gråta" och han sa typ "men öj skärp dig" och då försvann stunden liksom :P Hehe tror jag blivit lite känslosam på senaste :P

Nej lite mer slappande kanske :)

1 kommentar:

  1. Hej hopp!

    Allt bra?
    Hänger inte med för fem öre jag.. Men bor du/ni i stan nu lr blev det ingen flytt?

    Och nyfiken som jag är =P, vem är denna Ben?
    Måste försöka få lite koll på grumsfolket =P, sitter jue bara inne och ammar och byter blöjor nu för tiden.

    Ha de gott

    Kramkram

    SvaraRadera