lördag 8 augusti 2009

Ett tag sen

Oj det var visst ett tag sen jag fick nåt skrivet här, har jobbat som en galning under veckan så det har inte funnits tid, har gjort typ 11-01 varje dag utom onsdag denna vecka, inte vart nå litte trött eller så :P Idag var det helledigt i alla fall så både jag och Ben behövde sova ut, han har ju jobbat natt hela veckan han så vi har ju verkligen jobbat om varandra, men idag har vi haft tid att umgås lite faktiskt :)

Inte blivit nåt grejat i lägenheten heller direkt men det får bli när det finns tid. Vi har dock beställt TV-kanaler från Boxer men det funkar inte... Alltid ska det krångla med nåt men får väl försöka hitta en lösning på det också!

Har vart hos Katta idag också på mat och tårta eftersom vi skulle fira att hon fyller 20 :D Dom skulle ut också men eftersom jag ska upp tidigt imorrn igen och jobba så skippade jag det, kändes lite dumt att åka dit och äta bara men jag tror hon förstod, hon brukar alltid göra det :)

Älsklingen är på jobbet han så det är ganska tomt här hemma, sitter och svajar mellan om jag ska dra in till stan och följa med Katta och dom ut ändå, eller om jag ska dra på några avsnitt av How i met your mother. Lutar mest åt det sista :P Jag har blivit fruktansvärt tråkig på senaste! Men man får väl ha såna perioder också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar